sunnuntaina, marraskuuta 20, 2005

Pettämisestä

Mua ahdistaa tämä ihan suunnattomasti. Tekisi mieli sanoa tuolle naiselle, että lähtis kävelemään, paiskais oven kiinni perässään. Olen ollut samantapaisessa suhteessa joskus, enkä halua sellaista helvettiä koskaan enää. Voiko ventovieraalle, kasvottomalle ihmiselle kertoa mielipiteensä siitä, miten sen pitäisi toimia? Tietämättä koko tarinaa?

Suljetaan nyt pois se mahdollisuus, että koko soppa on keksittyä. Koska aika tavalliselta paskalta parisuhteeltahan tuo kuulostaa. Äijällä liian vilkas yöjalka, naisella (mahdollisesti juuri siksi) päivät täynnä paranoiaa ja mustasukkaisuutta.

Pakko mennä halaamaan omaa kultaa. Mulla on asiat loppujen lopuks niin hyvin.

2 Comments:

Blogger piggyslaveunit1 sanoo...

Olipa rankkaa tekstiä tolla naisella. Miten se jaksaa. Pettäminen ja valehtelu on pahinta.

20/11/05 22:56  
Anonymous minh sanoo...

Minä ihmettelen eniten kommentteja, joissa kirjoittajaa haukutaan sairaaksi ja että sitä saa mitä tilaa. Oli pakko laittaa kommentti, muille kommentoijille.
Eiköhän tuossa ole todistetta ihan tarpeeksi. Kun on ollut tuollaisessa suhteessa, tekee mieli mennä ravistelemaan toista ja sanoa, että lähde, nyt! Äläkä ikinä usko sanaakaan, mitä se äijä sanoo!
Mutta tuntematta koko tarinaa (ja onko se keksitty) on vähän paha mennä toista neuvomaan...Silti minä menisin, jos mieleni tekisi, sanomaan, mitä pitäisi tai kannattaisi tehdä.En usko, että tuo tuosta paremmaksi muuttuu.
-minh-

22/11/05 11:35  

Lähetä kommentti

Linkkejä tänne?

Luo linkki

<< Home